Page content

In 8 stappen de blauwdruk voor je beste webinar ooit

In 8 stappen de blauwdruk voor je beste webinar ooit

De ultieme gids voor je beste webinar ooit

Webinars staan bekend om hun absurd hoge Conversion Ratio’s (het percentage van het aantal doorklikkers dat tot een daadwerkelijk resultaat leidt).

Je hoort soms extreem goede resultaten in wandelgangen!

Uit onderzoek van marketeers die regelmatig webinars geven, blijkt dat 10% tot 40% van de aanwezige ook daadwerkelijk professionele stappen vooruit hebben gezet.

Webinars staan momenteel op de tweede plek van de ROI (return on investment) van alle marketingmogelijkheden.

Het lijkt erop dat meerdere marketeers en ondernemers beginnen te beseffen hoe krachtig webinars zijn. Uit recent onderzoek uit Amerika blijkt dat meer dan 60% van de content marketeers tegenwoordig webinars opnemen in hun marketingstrategie.

strategiesessie

Dat is fantastisch, maar…

Leveren jouw webinars zulke resultaten?

Veel mensen hebben groot succes met hun webinars, maar je mag niet vergeten dat het veel tijd kost om goede resultaten te behalen. Je zult waarschijnlijk nog veel fouten maken in het begin. Hoe sneller je deze fouten oplost, hoe sneller je succes zult hebben!

Zelfs als je nog nooit webinars gegeven hebt, maar wel van plan bent om het te gaan doen, kun je nog steeds leren wat de beste manier is om webinars te geven.

Dat is precies waar ik je mee ga helpen. Er zijn 7 handige manieren die je helpen bij het verbeteren van je webinars. Dit zal leiden tot hogere conversie ratio’s.

Wil je hulp bij jouw webinars? Vraag dan hier jouw strategiesessie aan!

Ik zal de tips uitgebreid uitleggen, zodat je precies kunt zien hoe je ze toe kunt passen in je eigen webinars.

Laten we beginnen!

Wil je een groter publiek? Voer dan deze 4 taken uit

Dit is een retorische vraag: natuurlijk wil je meer aanwezigen bij je webinar!

Als je een webinar aanbiedt, zal niet iedereen die zich aanmeldt ook echt deelnemen. Er zijn veel redenen waarom iemand zich wel aanmeldt en toch niet op komt dagen.

• Er kwam iets tussen of zijn het vergeten
• Ze zijn interesse verloren
• Ze hoopte dat er een herhaling zou komen van de live webinar
• Ze zijn het vergeten
• Technische belemmeringen

Sommige van de bovenstaande redenen voor lagere aanwezigheid kun je voorkomen door actie te ondernemen. Met de andere redenen moet je gewoon leren leven.

Ik heb vier verschillende opties voor je die je kunt gebruiken om een hoger aanwezigheidspercentage te krijgen. Je kunt er één, maar ook meerdere gebruiken.

Eerst moet je weten wat je echt kunt verwachten.

Uit onderzoek van marketeers dat over webinars gaat, blijkt dat 40% tot 50% van de ingeschreven mensen echt aanwezig zijn tijdens de webinar. Sommige webinars krijgen duidelijk minder aandacht dan anderen. Sommige krijgen wel 60% of 70% aanwezigheidspercentage. Als je een hoger aanwezigheidspercentage dan 60% hebt, doe je het heel goed!

Als je daar nog niet gekomen bent, kun je mijn tips opvolgen. Misschien lukt het je dan wel om een gemiddeld aanwezigheidspercentage te bereiken.

Taak 1: Bied op het einde van je webinar een gratis content bonus aan

Als ‘er iets tussen gekomen is’, betekent dat simpelweg dat de aangemelde persoon besloten heeft om zijn tijd liever ergens anders aan te besteden. In andere woorden: je bent aan de kant gezet omdat je niet genoeg waarde aan je webinar toevoegt.

Om dit tegen te gaan, moet je dus iets van waarde toe gaan voegen.

Er zijn honderdduizend manieren om dit te doen. Eén effectieve manier is om de bonus pas op het einde weg te geven.

Bonussen kunnen bijvoorbeeld persoonlijke templates zijn, een gratis E-book, korting of een ander cadeau dat gerelateerd is aan de inhoud van de webinar. Je zorgt ervoor dat ze deel moeten nemen aan de webinar om de bonus te ontvangen.

Zolang mensen de bonus een toegevoegde waarde vinden, komen ze wel naar je toe. En als de bonus ook nog eens gerelateerd is aan het onderwerp van je webinar maakt dat het al helemaal af!

Taak 2: Vertel tot het einde van je webinar niks over je product

Eén van de snelste manieren om je webinar te verknallen, is door je producten al op het begin te verkopen. Mensen komen om te leren, niet om verkooppraatjes aan te horen. Je moet altijd eerst waarde toevoegen.

Velen realiseren zich niet dat als zij hun product te vroeg benoemen, ze irritant overkomen voor de aanwezigen waardoor je ze wegjaagt voordat de webinar over is.

Dit heeft twee duidelijke consequenties:
• Aanwezigen komen in de toekomst niet meer naar je webinars kijken, omdat ze je eerste niet goed vonden.
• Ze zullen je webinars niet aanbevelen

De impact hiervan zal je op de korte en lange termijn voelen.

Gelukkig is het niet moeilijk om het probleem op te lossen.

Vertel niks over je product of aanbod totdat je de kijker de beloofde waarde hebt gegeven!

Als je eenmaal de volle aandacht van je kijker hebt, is het heel anders om een minuutje tijd te vragen. Vervolgens ga je uitleggen waarom jouw product een oplossing voor hun probleem is.

Natuurlijk krijg je een kleine tegenslag, maar lang niet zo groot en de kijkers zullen je ook niet minder aardig vinden.

Taak 3: Verstuur meerdere herinneringen

Een gemiddeld persoon heeft het druk. Het is heel logisch dat ze jouw webinar kunnen vergeten.

Dit is waarschijnlijk de grootste reden dat mensen die zich hebben aangemeld, niet op komen dagen tijdens je webinar. Je kunt dit oplossen. Het is niet moeilijk: je moet gewoon herinnering e-mails sturen.

De grote factoren hierin zijn timing en frequentie. Je wilt de e-mails op de juiste tijd sturen, zodat ze ook echt iets positiefs meebrengen voor je aanwezigheidspercentage. Als je het midden in de nacht stuurt zullen mensen het negeren.

Je wilt natuurlijk genoeg herinneringen sturen, voor als iemand één of twee herinneringen mist, maar je wilt niet irritant overkomen naar je potentiële aanwezigen.

De ideale tijden zijn:
Een week van tevoren – dit zorgt ervoor dat iemand het ruim op tijd in zijn agenda kan zetten en er rekening mee kan houden.
Een dag van tevoren – deze herinnering laat iemand denken aan het deelnemen aan de webinar. Ze nemen dat mee in de planning van de volgende dag.
Een uur van tevoren – deze laatste herinnering zorgt dat iedereen op tijd klaar zit. Ook wordt er verwacht dat er in de laatste herinnerings-mail een link naar de webinar zit.

Je kunt ze ook meer dan één e-mail op de dag van de webinar sturen, dit puur om een extra herinnering te geven zodat ze hun dag om de webinar heen kunnen plannen.

Je moet ongeveer 3 tot 6 herinneringen sturen. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je evenement is.

Als je e-mails ontvangt met de vraag of je niet zoveel herinneringen wilt sturen, zorg dan dat je mindert.

Eén laatste belangrijk aspect dat je moet onthouden is dat je deze e-mails kunt gebruiken om meer betrokkenheid bij de webinar te creëren. Begin door de tijd heen van de webinar dit te vermelden. Maak vervolgens de e-mail leuker door met bulletpoints een aantal interessante onderwerpen te geven waarover je les gaat geven.

Als je een bonus toegevoegd hebt, is deze laatste herinnering een perfecte gelegenheid om iets te vertellen over de bonus. Mensen zijn dan nieuwsgierig en meer bereid om deel te nemen aan je webinar.

reminder

Taak 4: Benadruk de schaarste van vrije plekken

Als je iemand vraagt om tussen de 40 minuten en 2 uur te spenderen, is dat best iets groots. Er is altijd iets anders wat je kijkers kunnen doen in die tijd. Er ontstaat dan een competitie tussen jouw webinar en de andere dingen die ze met hun tijd kunnen doen.

Eén manier om dit te laten lukken, is het benadrukken van de weinige vrije plekken in de webinar. Deze tactiek gebruiken marketeers al eeuwenlang om hun conversie ratio’s op te krikken.

Als je bekend maakt dat iets maar voor een beperkte tijd beschikbaar is, stimuleer je mensen om actie te ondernemen. In dit geval: om jouw webinar bij te wonen.

Hoe ontwikkel je schaarste?

Er zijn twee algemene dingen die je met je webinar kunt doen:
• Ruimte beperken
• Toegang beperken

Om ruimte te beperken, zet je een limiet op het aantal vrije plekken voor je webinar. De meeste webinars hebben een limiet van 1000 mensen, maar er is geen reden waarom je dit veel lager kunt zetten.

schaarste

De andere manier om schaarste te creëren, is door ervoor te zorgen dat iedereen die zich heeft geregistreerd weet dat er een eenmalige webinar is.

Als ze weten dat ze geen andere kans krijgen om deze webinar in de toekomst nog een keer te bekijken, zullen ze beter hun best doen om de webinar bij te wonen.

Om de schaarste echt op te krikken moet je geen herhaling van je webinar aanbieden. Persoonlijk denk ik dat het een beetje oneerlijk is omdat mensen soms wèl goede redenen hebben dat ze er niet bij kunnen zijn.

Je kunt ook voor de middenweg gaan en een herhaling aanbieden, maar alleen voor een paar dagen na de webinar.

Sla de introductie niet over

Nu je weet hoe je aangemelde mensen ook daadwerkelijk deel kan laten nemen aan je webinar, moet je even de tijd nemen om ze op één lijn te krijgen.

Webinar publiek heeft veel verschillende soorten kijkers.

Velen komen van je e-maillijst, dit zijn de mensen die jou en je content goed kennen. Anderen, die toevallig op jouw webinar uitkomen weten nog niets over je. Natuurlijk zitten er ook veel mensen tussen deze twee soorten in.

Om een effectieve webinar te kunnen leveren is het belangrijk dat het publiek begrijpt dat jij een expert bent in het onderwerp van je webinar.

Voor de mensen die je goed kennen is dat geen probleem. Voor de andere moet je jezelf even introduceren en uitleggen waarom ze op jouw kennis kunnen vertrouwen.

In de tweede helft van je introductie moet je het onderwerp inleiden.

Je hebt kijkers met verschillende kennisniveaus en verschillende ervaringen in het onderwerp van je webinar. Het is belangrijk om een basisuitleg te geven over het onderwerp, zodat iedereen een overzicht heeft in het onderwerp.

Onderdeel 1: Wie ben je?

Een webinar moet beginnen met één of twee slides over jou. Als je dit nog niet hebt, is het handig als je het toevoegt.

Er zijn twee onderdelen van een goede introductie:
• Kwalificaties
• Persoonlijkheid

De kwalificaties zijn verreweg het belangrijkste.

Vertel het publiek de meest indrukwekkende dingen die jij in je veld gedaan hebt. Voor mij gaat het meestal om feiten over werken met bepaalde bedrijven

Hier zie je een voorbeeld van introductie slides die ik gebruik.

beginscherm_webinar

Bovendien is het altijd goed om je persoonlijkheid te laten zien. Maak een grapje of vertel een persoonlijk verhaal. Dit, om te laten zien dat je een echt persoon bent die probeert te binden met zijn publiek.

Onderdeel 2: Waar ga je het over hebben?

Als je jezelf eenmaal hebt geïntroduceerd , vertel je waarover je het in de webinar gaat hebben.

Bespreek de belangrijkste onderwerpen, maar benadruk de informatie die het interessant is voor de kijkers (bijvoorbeeld het creëren van marketingcampagnes die goed verkopen).

Als eerste moet je iedereen op één lijn zien te krijgen. Kijkers blijven dan vanzelf wel hangen voor de rest van de webinar omdat alle onderwerpen dan interessant klinken.

Hoe spreek je op een boeiende toon?

Er bestaat een uitdrukking over schrijvers: ‘Er zijn geen saaie onderwerpen, alleen saaie schrijvers’. Hetzelfde kan gezegd worden over sprekers.

Er vanuit gaande dat je naar school gegaan bent (het maakt niet uit welk niveau), kan je je minstens één leraar herinneren die je echt in slaap liet vallen met zijn lessen.

Waarschijnlijk kan je je ook iemand herinneren die je aandacht vast kon houden, ook al ging het over de saaiste onderwerpen.

Als je een goede spreker bent, kan je een saaie webinar omtoveren tot een boeiende webinar.

Als je goede content combineert met goed spreken, zal je de conversie ratio’s behalen waar we het in het begin van dit artikel over gehad hebben.

Ik heb vier algemene tips die de meeste webinars goed kunnen gebruiken om de presentatie skills op te krikken.

Tip 1: Oefen, maar lees niet voor

Er zijn veel verschillende soorten van slechte presentators, maar er zijn er twee die vaak voorkomen.

De eerste is een presentator die zichzelf niet heeft voorbereid voor een webinar. Hij denkt dat hij zijn onderwerp zo goed kent, dat hij zich niet voor hoeft te bereiden.

Het is waarschijnlijk niet eens nodig om dit uit te leggen, maar de luiheid is goed te zien in de presentatie. De presentator moet regelmatig stoppen met praten om na te denken wat hij als volgt gaat vertellen.

Het tweede soort slechte presentators is niet heel dramatisch, maar ook zeker niet goed. Zij zijn het soort die de webinars te goed voorbereiden. Ze schrijven een compleet script en leren dit uit hun hoofd.

Dit type spreker klinkt vaak als een robot. Ze lopen vaak vast omdat ze proberen de juiste woorden te herinneren, of omdat ze niet meer weten waar ze zijn gebleven met het script.

Je wilt niet klinken alsof je aan het voorlezen bent. Je moet klinken alsof je een normaal gesprek aan het voeren bent met de kijkers. Dat is erg lastig als je iets uit je hoofd geleerd hebt.

De oplossing?

Oefen wat je wilt zeggen voordat de webinar begint. Je kunt aantekeningen maken met bepaalde punten, maar schrijf niet meer op dan dat.

Als je oefent en merkt dat je op bepaalde punten niet zelfverzekerd overkomt, oefen deze punten dan een paar keer.

Je wilt natuurlijk niet té vaak oefenen, anders komt het over alsof je het helemaal uit je hoofd geleerd hebt. Hoe meer ervaring je opdoet, hoe minder je van tevoren hoeft te oefenen.

Meestal oefen je de presentatie 1 tot 3 keer.

Tip 2: Spreek geen monotoon

Eén van de grote redenen dat mensen in slaap vallen tijdens een presentatie, is omdat iemand monotoon praat. Als je in een gesprek bent met meerdere mensen maakt dit niet zoveel uit. Dit komt omdat de toon telkens veranderd doordat er steeds iemand anders aan het woord is.

Maar in een webinar ben jij de enige die aan het woord is, voor minstens 40 minuten lang. Het publiek moet stembuigingen horen in jouw spreken, anders gaan ze zich vervelen.

Om dit te doen, moet je gebruik maken van stembuigingen. Dit betekent dat je bepaalde woorden moet benadrukken als je aan het praten bent. Je spreekt ook langzamer als je deze woorden uitspreekt waarbij je soms ook iets harder moet praten.

Misschien is het je al opgevallen dat ik in mijn blogs af en toe woorden schuin druk. Dat is een stembuiging tijdens het schrijven. Het geeft de lezer iets waar de aandacht naartoe getrokken.

Ik heb hier een leuke oefening voor je, om je het belang van stembuigingen te laten begrijpen. Lees de zinnen in onderstaande afbeelding door en benadruk het gekleurde woord in elke zin terwijl je het leest.

ikdenk

Zie je hoe elke zin een andere mening krijgt als je het leest? Er komt ook meer emotie in een zin als je woorden benadrukt.
Begin met het benadrukken van woorden, maar doe het met mate. Je kunt elke 3 tot 5 zinnen een keer een woord of zin benadrukken.

Tip 3: Doe rustig aan

Er is één ding in publiek spreken dat vaak voorkomt, is het te snel spreken. Vaak komt het door de zenuwen, maar van de andere kant komt het ook door dat je denkt dat je publiek niet genoeg aandacht voor je heeft.

Maar dit is het ding: mensen houden hun aandacht vast als ze interesse hebben in de onderwerpen van je presentatie.

Als je te snel gaat, is het voor je publiek erg moeilijk om je te verstaan. Neem af en toe even een diepe, langzame zucht zodat je rustig blijft.

Nog belangrijker: neem af en toe even een kleine pauze. Als je dat doet voordat je een woord uitspreekt, geef je een signaal af naar je luisteraars dat ze goed op moeten letten omdat er iets belangrijks gezegd gaat worden.

Tip 4: Oefen

Als je niet zelfverzekerd genoeg bent over je spreek skills, ben je niet de enige.

Het houden van presentaties is echt moeilijk. Je doet het live en kunt het dus niet knippen en plakken zoals je dat bijvoorbeeld met blog berichten doet.

De enige manier om beter te worden is door te oefenen. Je moet naar je eigen webinars kijken en luisteren. Je kunt jezelf dan horen en zien, en eventuele fouten spotten zodat je hier de volgende keer beter op let. Bekijk ook webinars van marketeers die je goed vindt.

Interactie is de sleutel, maar houd het wel eenvoudig

Het is jouw doel om je publiek te entertainen en betrokken te houden.

Webinars zijn live. Dit betekent dat je tot op zekere hoogte tweezijdige communicatie met je kijkers moet hebben. Er zijn een paar manieren waarop je dit kunt doen.

Stel vragen en noem de mensen in je publiek bij naam.
Elke software voor webinars die ik ken, heeft een chatfunctie. Kijkers hebben soms een microfoon beschikbaar waarmee ze tegen je kunnen praten. Als ze dat niet hebben, kunnen ze het alsnog doen via de chatbox.

Je kunt bijvoorbeeld vragen stellen in je webinar en een soort mini quiz houden. Vragen die ik vaak stel zijn:

• Ervaar jij veel van dit soort problemen in jouw bedrijf?
• In welk vakgebied bevind jij je? Denk je dat deze tactiek voor jouw publiek zou werken?
• Is dat logisch?

De vragen moeten natuurlijk wel gerelateerd zijn aan het onderwerp.

Pauzeer de presentatie even als je een vraag stelt, en geef ze ook een minuutje nadenktijd.

Het is belangrijk om de antwoorden van je publiek te reflecteren. Het is helemaal super als je namen van mensen uit je publiek noemt (bijvoorbeeld: “Dat is een goed antwoord, Erik!”). Laat het klinken als een echt gesprek.

Enquêtes en polls kunnen handig zijn, maar vergeet niet: sommige softwares van webinars geven je ook geavanceerde opties voor enquêtes en polls. Deze zijn heel handig als je wilt dat je publiek echt betrokken wordt.

Je moet wel oppassen dat je niet teveel elementen gebruikt.

Ten eerste raken mensen die voor de eerste keer je webinar bezoeken misschien wel in de war. Als je ze vraagt een enquête in te vullen, een poll in te vullen én ook nog eens te chatten in de chatbox, kan dat teveel worden.

Ik raad je aan om het rustig en simpel te houden en slechts één element hiervoor te gebruiken.

Enquêtes en polls kunnen een leuke onderbreking zijn van de inhoud, maar ze kunnen saai worden als ze te vaak gebruikt worden. Gebruik hier niet meer dan 15- 20 minuten voor.

Zorg ervoor dat je publiek weet wanneer ze vragen mogen stellen.
Tenslotte wil je natuurlijk de communicatie met je publiek stimuleren.

Veel deelnemers zullen vragen willen stellen over je presentatie. Voordat je daarmee begint, moet je duidelijk maken dat je vragenrondjes door de hele presentatie door zal houden. Dan mogen ze vragen stellen in de chatbox.

Waarom dit belangrijk is? Als ze tussendoor vragen stellen, lopen ze de kans dat hun vraag niet beantwoordt wordt omdat hij per ongeluk verdwijnt tussen alle antwoorden op jouw vragen.

Volg een structuur waarvan bewezen is dat het werkt

Als er één manier is om te garanderen dat je kijkers vroegtijdig je webinar verlaten: is het door ze in de war te brengen.

Als je van de hak op de tak springt en geen verbanden tussen je onderwerpen laat zien, raakt men gegarandeerd verward. Natuurlijk is dit niet goed voor de kijkers en voor jouw conversion rate.

In plaats van dit te doen, moet je gewoon een template of model gebruiken. Er zijn genoeg templates of modellen die je kunt gebruiken, maar het P.A.S.T.O.R. model werkt voor mij het beste.

Problem: Probleem. Begin de webinar met het uitleggen van het probleem dat je probeert op te lossen.
Amplify: Versterken. Ga zoveel mogelijk in detail zodat je kunt laten zien hoe belangrijk het is dat dit opgelost wordt. Je wilt dat je kijkers de pijn dat het probleem veroorzaakt, zelf voelen en dat ze gemotiveerd raken om actie te ondernemen.
Story/Solution: Verhaal/oplossing. Nu beschrijf je de oplossing van het probleem. Indien mogelijk, moet je het verhaal vertellen over hoe jij in aanraking kwam met het probleem en je persoonlijke ervaring vertellen.
Testimonials: Referenties. Als je oplossing echt werkt, zou het mogelijk moeten zijn om voorbeelden te geven van mensen met bedrijven die het probleem daadwerkelijk met deze oplossing hebben verholpen.
Offer: Aanbieden. Nadat je al je waardevolle informatie hebt gegeven, en mensen hebt overtuigd van het feit dat je oplossing supergoed werkt, is het tijd voor je aanbieding. Leg uit hoe jij kunt helpen om –samen met hen- het probleem aan te gaan met hulp van een product of dienst.
Response: Reactie. Dit is hetzelfde als een call-to-action. Vraag de klant om actie te ondernemen als ze hun leven of bedrijf nu willen veranderen. Wees duidelijk en vertel ze precies wat ze moeten doen.

Als je dit model gebruikt, zal je presentatie een logische volgorde hebben. Kijkers zullen het gevoel hebben dat ze naar een echt verhaal geluisterd hebben, voordat ze actie moeten ondernemen.

Het gebruik van voorbeelden is van groot belang tijdens een webinar

Webinars zijn over het algemeen bedoeld om je te kunnen focussen op één specifieke strategie. Dit betekent dat mensen die deelnemen zeer geïnteresseerd zijn in het onderwerp. Ze willen jouw lessen toepassen op hun bedrijf/leven.

Toch is het best moeilijk om iets nieuws te leren en dat te moeten toepassen op je leven.

Dat is wanneer het geven van voorbeelden komt kijken.

Als je echte voorbeelden kunt geven die de concepten die jij uitlegt weergeven, zal je kijkers een extra mogelijkheid geven om de concepten te kunnen toepassen op hun eigen leven. Hoe meer voorbeelden, hoe beter.

Je kijkers willen jouw lessen toepassen, maar ze weten niet altijd hoe ze dat moeten doen.

Maak het daarom zo praktisch mogelijk door zoveel mogelijk voorbeelden te geven.

Los de grootste frustratie van webinar-deelnemers op

Deze laatste tip is heel makkelijk toe te passen en je deelnemers zullen het erg waarderen.

actplancheckdo

Veel marketeers die webinars gebruiken, willen gebruik maken van schaarste zodat ze veel aanmeldingen en aandacht krijgen. Ze maken mensen bewust van het feit dat ze geen tweede kans krijgen om de webinar te bekijken.

Dit kan goed uitwerken op de korte termijn, maar het kan ook een negatief effect hebben op de lange termijn. Het kan onhandig zijn voor het publiek zelf.

Waarom? Omdat iemand misschien een bepaald punt gemist heeft waarover je tijdens de webinar hebt gesproken. Het kan ook zijn dat ze een kleine herhaling nodig hebben om je verhaal van A tot Z te begrijpen en in de praktijk toe te kunnen passen.

Als je deelnemers niet toestaat om een kopie van de webinar te downloaden, kunnen ze dit dus niet doen. Ik weet uit ervaring dat marketeers die hun webinars achteraf online zetten, meer emailadressen werven, wat uiteindelijk voor meer klanten zorgt.

Je hoeft niet eens zo ver te gaan, maar bied in ieder geval een herhaling aan voor de mensen die deelgenomen hebben aan je webinar.

Tenslotte is het een handige tip om een lijst te maken van alle bronnen die je in de webinar benoemt. Je kunt deze online zetten, of in een e-mail versturen.

Conclusie

Webinars zijn op dit moment één van de sterkste tactieken om nieuwe klanten aan te trekken. Maak er gebruik van!

Ik heb je 7 tactieken laten zien die je kunt toepassen om betere webinars te produceren voor je publiek.

Als je ze op deze aangegeven manier toepast, zal je aanwezigheidspercentage omhoogschieten, net als je conversie ratio’s.

Als er iets niet duidelijk is, laat een reactie achter en ik zal mijn best doen zo snel mogelijk te reageren.

Laat in de reacties weten welke technieken jij gaat gebruiken. Welke tip(s) ga jij direct toepassen?

 

Comment Section

0 reacties op “In 8 stappen de blauwdruk voor je beste webinar ooit

Plaats een reactie


*